سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر فروشگاه
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 37
کل بازدید : 376626
خبر مایه


سرویس MMS یا پیام چندرسانه‌یی همراه اول که از روز پنجشنبه برای مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی فعال شده، فعلا قابلیت ارسال تا سقف 100 کیلوبایت پیام تصویری و صوتی را داراست و ظاهرا بحث افزایش حجم آن به میزان‌ بیش‌تر در دست بررسی و انجام مطالعات لازم از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران است.

وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ تعرفه استفاده از این سرویس گفت: سقف تعرفه برای ارسال هر پیام به صورت
MMS مبلغ 100 تومان است یعنی مشترکان می‌توانند پیام‌های تصویری و صوتی خود را با حجم حداکثر 100 کیلوبایت ارسال کنند؛ یعنی هر کیلوبایت برای مشترک یک تومان هزینه دارد.

مشترکان دائمی سیم‌کارت‌های همراه اول برای استفاده و فعال‌سازی سرویس
MMS (پیام چندرسانه‌یی) می‌توانند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند که ‌البته باید خود مالک سیم‌کارت با در دست داشتن کارت ملی به دفاتر مراجعه کند تا بتواند این سرویس را راه‌اندازی و فعال کند.

فعال‌سازی این سرویس برای مشترکان رایگان است و بعد از تکمیل تعهدنامه مربوطه و ارایه درخواست و تکمیل مراحل ثبت‌نام فعال خواهد ‌شد.

مشترکانی که پیش از این سرویس
GPRS را راه‌اندازی نکرده بودند با فعال کردن سرویس MMS می‌توانند از سرویس GPRS نیز استفاده کنند.

این سرویس در 11 مرکز استان که قبلا سرویس
GPRS در آن‌ها راه‌اندازی شده بود نیز فعال شده است و راه‌اندازی سرویس آن برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول هم به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا ظاهرا موضوع ارسال پیام‌های تصویری و صوتی با حجم بالاتر از 100 کیلوبایت هنوز در حال انجام مطالعات لازم است توسط شرکت ارتباطات سیار ایران است چراکه معمولا سرویس‌های جدید در ابتدای راه‌اندازی محدودیت‌هایی دارند و باید موارد مورد نیاز در آن‌ها بررسی شود تا به مرور زمان و بعد از ارایه سرویس‌ها تبعات و موضوعات مختلف سنجیده شده و پیشرفت و ارتقاء آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

اما گوشی‌های قدیمی که شکلک‌ها و تصاویر را ناخوانا دریافت می‌کنند طبیعتا در سرویس پیام چندرسانه‌یی نیز نمی‌توانند تصاویر را دریافت کنند و در واقع امکان استفاده از سرویس
MMS برای گوشی‌هایی که امکان دریافت شکلک را دارند فراهم است.













پشتیبانی فنی فروشگاه آب حیات